Veelgestelde vragen

Account

  • 1. Hoe maak ik een account aan?
    Klik rechtsboven op 'Inloggen' en vul vervolgens je gegevens in.
  • 2. Wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen probleem, klik HIER om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • 3. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
    Shoppen bij Sloggi-Plaza.nl is nóg makkelijker met je eigen account. Zo kun je bij een volgend bezoek eenvoudig inloggen zonder dat je wederom al je gegevens hoeft in te vullen. Bovendien kun je artikelen markeren als favoriet zodat je ze altijd snel kunt bekijken en bestellen. Als je bij het aanmaken van je account aanvinkt dat wij je op de hoogte mogen houden van acties en nieuwtjes, ontvang je bovendien regelmatig persoonlijke kortingen en andere leuke voordeeltjes!

Bestellen & Betalen

  • 1. Hoe bestel ik een artikel?
    Zoek het gewenste artikel uit en kies (indien van toepassing) de juiste kleur, maat en het aantal. Plaats daarna het artikel in de winkelmand. Uitgeshopt? Klik dan rechtsboven op de winkelmand. Je ziet dan een overzicht van je bestelling, uiteraard kun je hier je bestelling eventueel nog aanpassen Ook kun je aangeven of je je bestelling thuisbezorgd wilt krijgen of deze liever zelf komt afhalen in één van onze filialen. Ga vervolgens naar de kassa.
  • 2. Hoe kan ik betalen?
    Er zijn een diverse mogelijkheden om te betalen;

    Betalen via iDEAL
    Betalen met creditcard
    Betalen met MisterCash (België)
    Betalen via PayPal
    Bekijk HIER alles over de betaalmethodes.
  • 3. Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
    Nee, je kunt ook bestellen zonder account. We vragen dan alleen je naam en adres in te vullen zodat we je bestelling wel zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
  • 4. Wat zijn de verzendkosten?
    Vanaf € 39,95 bezorgen wij uw bestelling binnen Nederland helemaal gratis. Voor bestellingen tot € 39,95 vragen wij binnen Nederland € 3,95 verzendkosten. Verzending naar België is vanaf € 100,- ook geheel gratis, voor bestellingen lager dan € 100,- zijn de verzendkosten naar België € 5,-.

    Tijdens de Sloggi 2+1 Gratis Actie verzenden wij je bestelling binnen Nederland helemaal Gratis, ongeacht het bestelbedrag.

    Neem voor de verzendkosten naar andere landen aub contact met ons op!

Bezorgen

  • 1. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    We bezorgen bestelling via PostNL. Zodra wij je pakketje verzenden, ontvang je een mail met daarin de track en trace code waarmee je de zending kunt volgen.
  • 2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    We streven naar een levertijd van 1-2 werkdagen. Bestel je in het weekend, dan mag je rekening houden met minimaal één extra werkdag. Indien artikelen onverhoopt niet voorradig blijken te zijn, waardoor de levertijd langer wordt, nemen wij hierover uiteraard contact met je op. Je kunt er dan altijd voor kiezen de bestelling te wijzigen of te annuleren.

Retour sturen

  • 1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Indien je een artikel om welke reden dan ook wilt retourneren, verzoeken wij je het retourformulier in te vullen. Geen retour formulier ontvangen? Download het HIER! Bij retourneren van artikelen zullen wij het aankoopbedrag (inclusief leveringskosten) binnen uiterlijk 14 werkdagen na het bericht van annulering terugstorten op je rekening.
  • 2. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien je een artikel retour stuurt omdat het niet aan de verwachting voldoet of als je een artikel wilt ruilen, zijn de kosten voor retour zenden voor je eigen rekening. Indien je een artikel uit je bestelling retour hebt gezonden omdat deze bij aankomst beschadigd, onvolledig of verkeerd geleverd was, ontvang je de verzendkosten natuurlijk altijd terug op je rekening.
  • 3. Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
    Indien je iets wilt ruilen, kun je de artikelen die niet aan je wensen voldoen, retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste artikelen. De juiste artikelen sturen we dan z.s.m. op en van de retour gestuurde artikelen ontvang je het geld retour.