Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Veelgestelde vragen

Account

  • Hoe maak ik een account aan?
    Klik rechtsboven op 'Inloggen' en vul vervolgens uw gegevens in.
  • Wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen probleem, klik HIER om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
    Shoppen bij Sloggi-Plaza.nl is nóg makkelijker met uw eigen account. Zo kunt u bij een volgend bezoek eenvoudig inloggen zonder dat u wederom al uw gegevens hoeft in te vullen. Bovendien kunt u artikelen markeren als favoriet zodat u ze altijd snel kunt bekijken en bestellen. Als u bij het aanmaken van uw account aanvinkt dat wij u op de hoogte mogen houden van acties en nieuwtjes, ontvangt u bovendien regelmatig persoonlijke kortingen en andere leuke voordeeltjes!

Bestellen & Betalen

  • Hoe bestel ik een artikel?
    Zoek het gewenste artikel uit en kies (indien van toepassing) de juiste kleur, maat en het aantal. Plaats daarna het artikel in de winkelmand. Uitgeshopt? Klik dan rechtsboven op de winkelmand. U ziet dan een overzicht van uw bestelling, uiteraard kunt u hier uw bestelling eventueel nog aanpassen. Ook kunt u aangeven of u uw bestelling thuisbezorgd wilt krijgen of deze liever zelf komt afhalen in één van onze vestigingen.Ga vervolgens naar de kassa.
  • Hoe kan ik betalen?
    Er zijn een diverse mogelijkheden om te betalen;

    Betalen via iDEAL
    Betalen met creditcard
    Betalen met MisterCash (België)
    Betalen via PayPal
    Betalen via Riverty (voorheen Afterpay)

    Bekijk HIER alles over de betaalmethodes.
  • Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
    Nee, u kunt ook bestellen zonder account. We vragen dan alleen uw naam en adres in te vullen zodat we uw bestelling wel zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Vanaf €20,- bezorgen wij uw bestelling binnen Nederland helemaal gratis. Voor bestellingen tot €20,- vragen wij binnen Nederland €6,75 verzendkosten. Verzending naar België én Duitsland is vanaf € 150,- ook geheel gratis, voor bestellingen lager dan € 150,- zijn de verzendkosten naar België € 6,95 en naar Duitsland € 8,95.

    Tijdens de Sloggi 2+1 Gratis Actie verzenden wij uw bestelling binnen Nederland helemaal Gratis, ongeacht het bestelbedrag.

    Neem voor de verzendkosten naar andere landen aub contact met ons op!

Bezorgen

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    We bezorgen bestelling via PostNL. Zodra wij uw pakketje verzenden, ontvangt u een mail met daarin de track en trace code waarmee u de zending kunt volgen.
  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    We streven naar een levertijd van 1-2 werkdagen*. Bestelt u in het weekend, houdt u dan aub rekening met minimaal één extra werkdag. Indien artikelen onverhoopt niet voorradig blijken te zijn, waardoor de levertijd langer wordt, nemen wij hierover uiteraard contact met u op. U kunt er dan altijd voor kiezen de bestelling te wijzigen of te annuleren.

    *Momenteel kan het zijn dat u uw bestelling één tot drie werkdagen later geleverd krijgt dan aangegeven op de orderbevestiging. Dit komt door de drukte bij de postbezorger. We werken met man en macht om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te leveren, omdat we begrijpen dat u deze natuurlijk zo snel mogelijk in huis wil hebben. Controleer het bezorgmoment goed op uw orderbevestiging. Als u de bestelling later geleverd krijgt, ontvang u hier een e-mail over. Op de dag dat uw pakket bezorgd wordt, krijg u een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Wij hopen op uw begrip.

Retour sturen

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Indien u een artikel om welke reden dan ook wilt retourneren, verzoeken wij u het retourformulier in te vullen. Geen retour formulier ontvangen? Download het HIER! Bij retourneren van artikelen zullen wij het aankoopbedrag (inclusief leveringskosten) binnen uiterlijk 30 werkdagen na het bericht van annulering terugstorten op uw rekening.
  • Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien u een artikel retour stuurt omdat het niet aan de verwachting voldoet of als u een artikel wilt ruilen, zijn de kosten voor retour zenden voor uw eigen rekening. Indien u een artikel uit uw bestelling retour heeft gezonden omdat deze bij aankomst beschadigd, onvolledig of verkeerd geleverd was, ontvangt u de verzendkosten natuurlijk altijd terug op uw rekening.
  • Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
    Indien u iets wilt ruilen, kunt u de artikelen die niet aan uw wensen voldoen, retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste artikelen. De juiste artikelen sturen we dan z.s.m. op en van de retour gestuurde artikelen ontvangt u het geld retour.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.